Bestumkilen Roklubb

Aktivitetskalender

Her vil vi i klubben legge ut planlagte roaktiviteter slik at du som medlem kan følge med.

Alle medlemmer med registrert mailadrese kan logge seg inn her og legge ut aktiviteter.

Alle medlemmer skal ha tilgang til kalenderen. Les mer under kalenderen for info om hvordan du kommer inn.

For å kunne legge til aktiviteter må du registrere deg på www.google.com/calendar slik at du får en google account. Når du har gjort det registrerer du deg med en google-calendar. Så søker du opp kalenderen som heter aktivitetskalender ved å skrive inn mailadressen bestumkilen@gmail.com  i søkefeltet. Da skal du få opp kalenderen sammen med din egen kalender og kan legge inn aktiviteter.

Har du ny mail eller kommer du ikke inn? Send mail til bestumkilen@gmail.com og få lagt inn den riktige mailadressen din.

AKTIVITETER

Organiserte rotreninger 2019 er mandager kl 19 og onsdager kl. 17.30. Vi bruker SPOND for organisering og informasjonflyt om trening, konkurranser og sosiale arrangementer.

Usikker på om du skal ro? Sjekk været her: http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Bestumkilen/

Regattakalender: