Bestumkilen Roklubb

Om klubben

Bestumkilen Roklubb er en roklubb for voksne roere på alle nivåer. Vi har en god båtpark som skulle dekke alle behov og ønsker for de ulike rokategoriene.

Vi har et svært godt miljø og driver både med individuell og lagroing på både tur og konkurransenivå.

Klubben holder til i Bestumkilen, sør for Oslo sentrum og har nydelige roforhold rett utenfor døra.

Fra mai til september er det klubbdag på onsdager.

Stikk innom klubben fra kl. 17. og utover!

Bestumkilen Roklubb, BKR ble stiftet i 1929. Organisasjonsnummer: 984049935.

Gi din del av grasrotandelen til BKR!

1. Hos Kommisjonær: Ta med deg strekkoden  og ditt spillerkort til en av Norsk Tippings kommisjonærer.

2. SMS: GRASROTANDELEN 984049935 til 2020 (tjenesten er gratis).

3. Internett: grasrotandelen.no eller norsk-tipping.no.

Litt historie

Bestumkilen Roklubb het fram til år 2001 Oslo Kvinnelige Roklubb, OKR. OKR var norges første kvinnelige roklubb og ildsjelden bak klubben var Harriet Hafsøe. I år 2000 åpnet vi for mannlige medlemmer og vi har nå mange aktive menn og kvinner.

Medlemmene våre

Vi er i overkant av 100 medlemmer i klubben hvorav 40 aktive roere. Våre medlemmer er fra 27 til 80 år. Vi ønsker å beholde det gode miljøet i klubben hvor alle er velkommen og hvor det er muligheter både for å trene aktivt og for å være med å ro for det sosiale.

Hvis du ønsker å bli medlem må du enten bekrefte tidligere rokurs og -erfaring eller gjennomgå vårt introduksjonskurs. Innmelding skjer via http://www.minidrett.no

Medlemskontingenten

Medlemskontingent 2019: Aktive medlemmer: kr. 2000.-  Skapleie: kr. 50.- Kontingenten betales inn på kontonummer: 1607 41 36153

Organisering av klubben