Bestumkilen Roklubb

Utleie

Bestumkilen Roklubbs lokaler ligger i Bestumkilen og har utsikt mot Bygdøy og Lysakerfjorden. Huset er bygget i 1961 og er et flott sted å arrangere selskap. Klubbens lokaler kan leies for kr. 7500,-  per 22 timer (fra kl. 13.00 utleiedag til kl. 11.00 dagen etter). Konfirmasjoner og barnedåper trenger gjerne en annen fordeling av tiden. Si fra om slike behov, så ser vi hva vi får til.

Vask av gulv er inkludert i prisen.

Ved leie for to dager (f.eks både fredag og lørdag) er prisen kr. 9000,-.

Det er mulig å dekke til 45 personer. Lokalet tar maksimalt 75 personer.

Lokalet har også et enkelt kjøkken, peis, balkong, to dame- og ett herretoalett, samt enkel garderobe.

Vi har ingen bindende avtale med cateringfirma, så du som leietaker står fritt til å tilberede din egen mat, eller velge den leverandør du måtte ønske. Spør oss gjerne om anbefaling.

Fremgangsmåte for å leie lokalene

1. Sjekk oversikten over utleidedatoer ved å bla i kalenderen:

2. Les opplysninger om lokalene og betingelser for utleie lenger ned på denne siden.

3. Avtale om leie av selskapslokaler_Bestumkilen Roklubb

4. Når leie er avtalt, returner signert kontrakt til utleie.bestumkilen@gmail.com og overfør Kr. 3000.- i depositum.

VI GJØR OPPMERKSOM PÅ AT VI ER ET IDRETTSLAG OG DRIVER KLUBBEN PÅ FRITIDEN. DU MÅ DERFOR BELAGE DEG PÅ AT DET TAR LITT TID FØR DU FÅR SVAR PÅ E-POSTEN DIN.

Når du skal leie

Overlevering av nøkler avtales på mail i forkant av leietidspunktet. Når du leier lokalene har du ansvar for å overlate lokalene i riktig stand. Bruk denne sjekklisten for å sikre at du husker på alt. Har du lyst til å se lokalene eller har spørsmål? – Det er som regel folk i huset kl 17. på onsdager. Ta kontakt så kan vi møte deg da. – Har du andre spørsmål sender du en e-post, vi vil svare deg så snart som mulig.

Lokalene og betingelser for utleie

Utleieareal

Utleiearealet er på ca. 150 m2 i husets 2. etasje, fordelt på: Kjøkken, peisestue, rom avdelt fra peisestue med skyvedører. Herretoalett m/håndvask samt to stk. dametoaletter m/håndvask. Garderobe i oppgang. Veranda i hele peisestuens lengde. I forbindelse med rosesongen medio april til medio oktober, vil det pågå roing fra 1. etasje under utleien. Arealet foran dørene på hallen må derfor være ublokkert og ellers være fritt i hele sin utstrekning ned mot brygga.

Huset

Hele huset har trefarget «Møllerstupanel». Det er en stor peis og ellers elektrisk oppvarming. Peisestuen er møblert med sittegrupper og bord med stoler og ligger med utsikt over Bestumkilen mot Bygdøy. Det er adgang fra peisestuen ut på stor veranda. Røyking skal kun foregå utendørs.

Utstyr

Du finner følgende i våre lokaler (tilsvarende et antall på 45 til bords):

• 10 bordplater med bukker, samt klappstoler.
  • Tallerkener (flate og dype), kniver, gafler, skjeer og teskjeer.
  • Kaffekopper m/skål og asjetter, dessertskåler
  • Flere typer glass (Rødvin, mineralvann, cognac, schnaps, hvitvin / musserende, longdrink).
  • Diverse fat, glassboller etc. for servering.
  • Industrioppvaskmaskin.
  • Karafler til vann/vin. Telysholdere.
  • 2 kaffetraktere og en vannkoker. Termokanner.
  • Komfyr med stekeovn, kjeler, stekepanne
  • Diverse kjøkkenutstyr

Leietaker må selv medbringe: Kjøkkenhåndklær, søppelsekker samt duker til bord. Evt. peisved til fyring.

Rengjøring: Vask av gulv er inkludert i utleien. Gulv skal være klargjort for vask, det vil si kostet.

Overlevering av lokalene

Når du leier lokalene har du ansvar for å overlate de i riktig stand (eg. slik du fikk de). Vi kjører felles utsjekk av lokalene klokka 11.00 dagen derpå. Før utsjekk må leietaker sikre at følgende er gjort.

• Bordplater, beinbukker og stoler vaskes av og settes tilbake der de stod.
  • Oppvask: Tallerkener, glass, bestikk mv. vaskes forsvarlig opp og settes inn i skap/skuffer.NB. Oppvask må skylles så den framstår som ren ut før den kjøres i maskinen. Glassvask tas først.
  • Sigarettstumper fjernes fra båtplass.
  • Søppel (ikke glass) kastes i søppelbøtter ved porten. Det står en glasscontainer ved snuplassen rett under gangbrua 200 meter bort veien utenfor klubben, retning sentrum.
  • Verandaputer legges inn i peisestuen.
  • Peis slukkes.
  • Panelovner og lys (så nær som utebelysning) slås av.
  • Alle vinduer skal være lukket, verandadør låst.

Sjekkliste ved overlevering av lokalet

Parkering

Det er mulig å parkere ca 10 biler ved klubbhuset. Det kan også være noen plasser på veien utenfor klubben. Det er ikke anledning til å parkere foran båthalldører eller på plassen mellom båthall og brygge, da klubbens medlemmer til enhver tid skal ha mulighet til å frakte båter fra hall til brygge.

Vi holder for øvrig en omvisning med praktisk info før dere tar lokalene i bruk.